Yorumlar
Makale
Les Paul :: Yaşayan Klasik
isteriz isteriz diğer modellerin hikayelerini sabırsızlıkla bekliyorum
Üye
MrGuitar
Tarih
6 Aralık 2004
Parça
Nirvana - Polly
Güzel parça
Üye
LaZuR_bErE
Tarih
6 Aralık 2004
Parça
Linkin Park - Numb (Türkçe Çeviri)
doğrusu gitaristleride şarkıda amma çalıyor ha. döktürüyor adam resmen. valla joe satriani gelse çalamaz.
GİDİN İŞİNİZE BE!!!!
Üye
fizban
Tarih
6 Aralık 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği
vay be manyak zor bi parca ha tebrikler nası tabladıysan
Üye
cagdash_81
Tarih
6 Aralık 2004
Parça
R.E.M. - Losing My Religion
belki şarkı eskıdı ama ben hiç sıkılmadım yani şarkı klasikleşti ama adamlar hakkaten güzel şarkı yapmışlar onların haklarını yemıyım ama yeni çıkardıkları yeni şarkıları pek sevdıgımı söyleyemem ama bad day güzel şarkı neyse son olarak başarılılar
Üye
sedamerve
Tarih
6 Aralık 2004
Parça
R.E.M. - Losing My Religion
bu şarkıya hastaym sözler müzik herşey mükemmel ötesi
Üye
cranberries
Tarih
6 Aralık 2004
«
1
..
16397
16398
16399
16400
16401
16402
16403
16404
16405
16406
16407
16408
16409
..
17032
»
Anket
masterofbass
sorar:
Cinderella dinler misiniz
evet hastasıyım.
arada dinlerim.
glam müzik hala dinleyen var mı?
öyle bir grup mu var hiç duymadım.
nefret ediyorum.
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket