Belle yaktı benim başımı. Önce bu parçaya aşık oldum. İnternette sözlerini ararken GaRaJa park ettim. Üye olmadan çıkmadım. Diğer üyelerden mesaj yağdı. Hepsine elimden geldiği kadar yanıt yazdım. İçlerinden biri benim için özel olmayı başardı. Sonra ona aşık oldum. Aşk her zaman güzel bir duygu değil, özellikle karşınızdaki insan sizinle aynı duyguları paylaştığını söyleyip de paylaşmıyorsa... Şimdi Belle'i dinleyerek ölmek istiyorum. Mutlu musun iso11?
Dipnot: GaRaJ üyesi bayanlar! Kalbinizi bir satır yukarıda adı geçen şahıstan koruyun!