Yorumlar

  • Parça Notre Dame de Paris - Belle

    Belle yaktı benim başımı. Önce bu parçaya aşık oldum. İnternette sözlerini ararken GaRaJa park ettim. Üye olmadan çıkmadım. Diğer üyelerden mesaj yağdı. Hepsine elimden geldiği kadar yanıt yazdım. İçlerinden biri benim için özel olmayı başardı. Sonra ona aşık oldum. Aşk her zaman güzel bir duygu değil, özellikle karşınızdaki insan sizinle aynı duyguları paylaştığını söyleyip de paylaşmıyorsa... Şimdi Belle'i dinleyerek ölmek istiyorum. Mutlu musun iso11?
    Dipnot: GaRaJ üyesi bayanlar! Kalbinizi bir satır yukarıda adı geçen şahıstan koruyun!
    Üye
    celiker20
    Tarih
    6 Aralık 2004
  • Parça Duman - Kırmış Kalbini

    akorlar doğru...bu şarkının soloları başka bi şakıdan çalınma onuda ekleyim..
    Üye
    kırmış_kalbini
    Tarih
    5 Aralık 2004
  • Parça Duman - Dönek

    kaanın orda çıkardığı sesi konserde yapar bence zor değil...
    Üye
    kırmış_kalbini
    Tarih
    5 Aralık 2004
  • Parça Duman - Bebek

    aynısını batuhan mutlugil yapıyo çünkü gördüm
    Üye
    kırmış_kalbini
    Tarih
    5 Aralık 2004
  • Parça Gece Yolcuları - Unut Beni

    çok duygusal bir sarkı super olmuş
    Üye
    gripin_
    Tarih
    5 Aralık 2004
  • Parça Gripin - Hayat Mars Etti

    harika mukemmel super... ne diyim çok guzel bir sarkı tebrik ediyorum ayrıca vokal birol abiyide çok seviyorum
    Üye
    gripin_
    Tarih
    5 Aralık 2004
  • Parça Direc-t - Hasret

    süslemeler var onlar eksik..
    Üye
    isa_bet
    Tarih
    5 Aralık 2004

Anket

Oysterhead sorar:
En iyi condenser mikrofon üreticisi sizce hangisi?
  • Rode
  • Alesis
  • Behringer
  • M-audio
  • Sennheiser
  • Brauner
  • Studio Projects
  • Shure
//www.garaj.org