Yorumlar
Parça
Duman - Bal
evet bu şarkı ahuya yazılmış.'artık sen benim cnmsın canlı kalan tek yanımsın'dediğiniz birinin ölmesi çok kötü olmalı!:(
Üye
esra_7
Tarih
5 Aralık 2004
Parça
Duman - Ah
beni anlattıına inandıım,dinlerken sanki birilerine duyurmak istediim süper şarkı!!!
Üye
esra_7
Tarih
5 Aralık 2004
Parça
Seden Gürel - Yazık
ilhan şeşenin yazdığı şarkı güzel olmaz mı?çok hoş bir şarkı bence
Üye
hardquake
Tarih
5 Aralık 2004
Parça
Seden Gürel - Sebebim Aşk
sözler eksik yazılmış
Üye
hardquake
Tarih
5 Aralık 2004
Parça
Benny Benassi - Satisfaction
acaba çok uğraşmışlar mı bu şarkıyı yazarken..bir şarkı ancak bu kadar güzel olur:)
Üye
hardquake
Tarih
5 Aralık 2004
Parça
Radiohead - Street spirit (fade out)
bir damar daha!!!çok manyak bi şarkı harbi iyi yaaa!!!hleki şarkının son 1 dk si mükemmel!!!sadece dinleyin!!!deneyin!!
Üye
kkkgoatbari
Tarih
5 Aralık 2004
Parça
Placebo - Where Is My Mind
ya acaip bir şarkı.dinlerken içine çekiyor insanı.süper.başka ne denilebilir ki...
Üye
missManson
Tarih
5 Aralık 2004
«
1
..
16401
16402
16403
16404
16405
16406
16407
16408
16409
16410
16411
16412
16413
..
17032
»
Anket
ilyas117
sorar:
dream theater yeni davulcusunu begendiniz mi ?
evet
hayir
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket