Yorumlar

  • Parça Evanescense - My Immortal

    kim yapmışsa ellerine sağlık .çok güzel olmuş.
    Üye
    extrol
    Tarih
    4 Aralık 2004
  • Parça Direc-t - Başa Dönebilir Miyiz

    abi adamlar bktan faln ama album cıkardı. bu yuzden kaybediyoruz zaten.bunye herseye acık olmalı dostum.hip hop ve pop dısında
    Üye
    Forever_ROCK
    Tarih
    4 Aralık 2004
  • Parça Yalın - Günaydın

    valla yalini sevmememe ragmen bu sarkisini begendim..
    Üye
    5hine_10
    Tarih
    4 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    biraz elestiri içerse de ben sewdim.ayrica bu parçanin dandik müzik kanallarinda da çikmasi hiç hosuma gitmiyo.allahtan artik çikmiyo.salak DJ lerin bu parça hakkindaki yorumarini duymaktan da kurtulduk arkadaslar...
    Üye
    5hine_10
    Tarih
    4 Aralık 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    abii adamlar süper bisi yapmis bence..çok eglenceli bi PARÇA bence.zaten kurbanin sölisti deniz yardim ettii için tarzlari da yakin olmus.
    Üye
    5hine_10
    Tarih
    4 Aralık 2004

Anket

müzik95 sorar:
ülkemizde kullanılan kanun enstürmanında kaç adet tel vardır ?
  • 22
  • 36
  • 59
  • 78
//www.garaj.org