Yorumlar
Parça
Evanescense - My Immortal
kim yapmışsa ellerine sağlık .çok güzel olmuş.
Üye
extrol
Tarih
4 Aralık 2004
Parça
Direc-t - Başa Dönebilir Miyiz
abi adamlar bktan faln ama album cıkardı. bu yuzden kaybediyoruz zaten.bunye herseye acık olmalı dostum.hip hop ve pop dısında
Üye
Forever_ROCK
Tarih
4 Aralık 2004
Parça
Yalın - Günaydın
valla yalini sevmememe ragmen bu sarkisini begendim..
Üye
5hine_10
Tarih
4 Aralık 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz
biraz elestiri içerse de ben sewdim.ayrica bu parçanin dandik müzik kanallarinda da çikmasi hiç hosuma gitmiyo.allahtan artik çikmiyo.salak DJ lerin bu parça hakkindaki yorumarini duymaktan da kurtulduk arkadaslar...
Üye
5hine_10
Tarih
4 Aralık 2004
Parça
Direc-t - Ama Sen Varsın
abii adamlar süper bisi yapmis bence..çok eglenceli bi PARÇA bence.zaten kurbanin sölisti deniz yardim ettii için tarzlari da yakin olmus.
Üye
5hine_10
Tarih
4 Aralık 2004
«
1
..
16404
16405
16406
16407
16408
16409
16410
16411
16412
16413
16414
16415
16416
..
17032
»
Anket
müzik95
sorar:
ülkemizde kullanılan kanun enstürmanında kaç adet tel vardır ?
22
36
59
78
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket