robbie ye gercekten bu şarkıyı yaptıgı için bravo diyorum yani ama kilbini izleyınce şarkı pek guzel gelmiyor yani zaten mtv de bu şarkını sadece yarısını çalabiliyorlar ama bu adam gercekten de başarılı aslında önceden daha çok seviyordum da artık eskısi kadar sevemıyorum