Yorumlar

  • Parça Robbie Williams - Rock dj

    robbie ye gercekten bu şarkıyı yaptıgı için bravo diyorum yani ama kilbini izleyınce şarkı pek guzel gelmiyor yani zaten mtv de bu şarkını sadece yarısını çalabiliyorlar ama bu adam gercekten de başarılı aslında önceden daha çok seviyordum da artık eskısi kadar sevemıyorum
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    4 Aralık 2004
  • Üye
    Kramer
    Tarih
    4 Aralık 2004

Anket

linde_ sorar:
En iyi Satyricon Albümü?
  • Nemesis Divina
  • Now, Diabolical
  • Dark Medieval Times
  • Intermezzo II
  • The Shadowthrone
  • Rebel Extravaganza
  • Megiddo
  • Diğer..
//www.garaj.org