Yorumlar

  • Parça Westlife - Uptown Girl

    boy band gruplarını sevmem ama westlife bu şarkıyı iyi cover lamiş güzel yani
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    3 Aralık 2004
  • Parça Radiohead - Banana Co

    Yorke'un yazdığı ilk şarkı sözlerinin sadece büyümekten yakınma konusundan ibaret olmadığını kanıtlarcasına,çok uluslu bir şirketi tiye alan bir AŞK şarkısı..global açıdan kökleşmiş olan yabancılaşmanın geride sesler olmadan yansıtılışı..işte böyle bir şarkı..
    Üye
    pj harvey
    Tarih
    3 Aralık 2004
  • Parça Travis - Peace The Fuck Out

    bu şarkıyı travis the beautiful accupatıon gıbı savaş karşıtı için yazmış ama çok güzel bir şarkı degil ama yıne diyorum ve her zamanda derım yani başarılar ve lutfen birileri onları istanbul a getırsın eger getırmezlerse ben büyügünce gidip onları londra da bulmaK zornda kalıcam ama emınım ki tıpki jamiroquai de oldugu gıbı onları bir gün görücem
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    3 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    Klavyeci abi nerde augmanted akor yokmuş? Ben mi yanlış duydum yoksa? Bi daha dinleyim bari
    Üye
    PACO_De_LUCIA
    Tarih
    3 Aralık 2004

Anket

madeofsand sorar:
Blues-rock dinlermisiniz?
  • Evet
  • Hayır
//www.garaj.org