kötü olan sizin burda evde kalmış kızlar gibi oturup kötikötü tartışmanız ya gidin gezin biraz hava alın internetten ayrılmıyosunuz yaa.bu söylediklerim bi tartışma değil...AYŞA sende biraz kötüsün yani yazdıkların içten değil sadece özenti
bu kadar --x_X_x--
--x_X_x--
--x_X_x--