bu şarkıyı travis the beautiful accupatıon gıbı savaş karşıtı için yazmış ama çok güzel bir şarkı degil ama yıne diyorum ve her zamanda derım yani başarılar ve lutfen birileri onları istanbul a getırsın eger getırmezlerse ben büyügünce gidip onları londra da bulmaK zornda kalıcam ama emınım ki tıpki jamiroquai de oldugu gıbı onları bir gün görücem