Yorumlar
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz
Arkadaşlar en azından nem arkadaşımız akor basılışlarını yazmış birde altta tab var tabi. Yinede teşekür edelim.
Üye
PACO_De_LUCIA
Tarih
1 Aralık 2004
«
1
..
16417
16418
16419
16420
16421
16422
16423
16424
16425
16426
16427
16428
16429
..
17032
»
Anket
verrater
sorar:
Şebnem Ferah'ın yeni albümü Benim Adım Ormann'ın en güzel şarksı hangisi sizce?
Merhaba
Yalnız
Benim Adım Orman
İstiklal Caddesi Kadar
Serapmış
Mahalle
Eski
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket