Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    Arkadaşlar en azından nem arkadaşımız akor basılışlarını yazmış birde altta tab var tabi. Yinede teşekür edelim.
    Üye
    PACO_De_LUCIA
    Tarih
    1 Aralık 2004

Anket

verrater sorar:
Şebnem Ferah'ın yeni albümü Benim Adım Ormann'ın en güzel şarksı hangisi sizce?
  • Merhaba
  • Yalnız
  • Benim Adım Orman
  • İstiklal Caddesi Kadar
  • Serapmış
  • Mahalle
  • Eski
  • Diğer
//www.garaj.org