artık her gecen gun travis e daha da hayran oluyorum eger istanbul a konsrer gelirlerse benı en önde bulabilirisiz ve acayip çoşmuş biçimde neyse herkese selamlar size iyi travis dinlemeler ayrıtten her gecen gun travis in arşıvı artıyor şarkıları bakımında en sevdiğim şarkısı TURN
İF WE TURN TURN TURN...........