Yorumlar
Parça
Seether feat. Amy Lee - Broken
çok manyak bi parça morgan manyak yaaa amy de fena sayılmaz :P
Üye
cranberries
Tarih
29 Kasım 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var
olum veya kızım bu klasik gitar ve akorla çalınınca bk gibi olur.
Üye
life_n_guitar
Tarih
29 Kasım 2004
Parça
Şebnem Ferah - Babam-Oğlum
giri$e baylLlyorum..
bi de sonunda agLlyor ya..
kendime çok yakln hissettiriyor..
SEni SeViYoRuM $ebo !!
Üye
sebokolik
Tarih
29 Kasım 2004
«
1
..
16424
16425
16426
16427
16428
16429
16430
16431
16432
16433
16434
16435
16436
..
17032
»
Anket
magnetho
sorar:
Sizce en iyi Klasik İngiliz hangisi ?
Led Zeppelin
Deep Purple
Pink Floyd
Aerosmith
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket