Yorumlar

  • Üye
    LaZuR_bErE
    Tarih
    28 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    yahu bu sarkıda delay var chorus var ne bileyim bi introsu var eksik olmus tabla yapsaydın daha iyi olurdu
    Üye
    spine_nirvana
    Tarih
    28 Kasım 2004
  • Parça Placebo - This Picture

    harikaa ne demekkk ilk dinlediğimden beriii bitiyorumm şarkıyaaaa hala da hiç sıkılmadan dinliyorumm valla!!!
    Üye
    skyqueen90
    Tarih
    28 Kasım 2004
  • Parça Jet - Are You Gonna Be My Girl

    rock şarkılarını pek fazla sevmem ama bu şarkıya bayıldım bu şarkıyı ilk önce bır reklamda duymuştum MTV de sonra klibini filanda gordum ne dıyeyim başarılılar zaten ödülde aldılar
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    28 Kasım 2004
  • Parça Ceza - Neyim Var Ki?

    Beyler Bayanlar ... Tartishmaya bile gerek yok !!! NEYIM VARKI RAPDEN GARI????? nerdeyse herkezin soyledigi bir soz artik bu!!!! TURKCE RAP sonnda gelisiyor , Latu gibi hiyarlar olmasa dahada hizli gelishcek ama neyse~!!!
    Artik karsi cikacagimiza biraz yardim etsek millet MTV degil turkce 1 TV dinler
    Ceza ya basarilar sonuna kadar arkaindayim / Pardon arkasindaYIZ!!!
    Üye
    TuRQu
    Tarih
    28 Kasım 2004

Anket

Barky sorar:
En Sevdiğiniz Death Şarkısı?
  • Crystal Mountain
  • Spirit crusher
  • 1000 Eyes
  • Sacrificial
  • Misantrophe
  • the Philosopher
  • Perennial Quest
  • Diğer...
//www.garaj.org