ben fender i sevmiyorum yani olay budur.. herkes kopruden atlasa siz de mi atlayacaksiniz? banana berkley den. ozkan ugur dan. ben emg, dimarzio manyetiklerin tonundan hoslaniyorum, modern tasarimi olan bass gitarlari seviyorum.. bu tercihtir. fender in ustunlugu felan yoktur. dunyada fender calanlar kadar ibanez vs.. calan adamlar da var.