Yorumlar

  • Edevat Fender - Deluxe Active Jazz Bass V

    ben fender i sevmiyorum yani olay budur.. herkes kopruden atlasa siz de mi atlayacaksiniz? banana berkley den. ozkan ugur dan. ben emg, dimarzio manyetiklerin tonundan hoslaniyorum, modern tasarimi olan bass gitarlari seviyorum.. bu tercihtir. fender in ustunlugu felan yoktur. dunyada fender calanlar kadar ibanez vs.. calan adamlar da var.
    Üye
    grungy
    Tarih
    28 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    ohhh adamım çok ağır bi eleştiri bu!!!akorlar sanırım doğru ama şarkıyı bunla çalmak anlamsız...
    Üye
    SONofJACKASS
    Tarih
    28 Kasım 2004

Anket

BASSCHI sorar:
Gitar eğitimini yurt dışında almak Türkiye için avantaj mı?
  • Durumum varsa evet
  • Kesinlikle avantaj
  • Alaylı olmak yeter
  • Türkiye'de su mu çıktı?
//www.garaj.org