Yorumlar

  • Parça Evanescense - My Immortal (acoustic) (guitar version)

    dostum son derece başarılı tebrik ederim:)))))
    Üye
    neo_the one
    Tarih
    28 Kasım 2004
  • Parça Gripin - Rüzgar

    çok güzel bi parça vala heal olsun abilere yaa
    Üye
    cranberries
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Gripin - Boşver

    bu şarkı benim şarkım bu şarkı benim bunalm şarkım arkadaşlar lütfen...
    Üye
    cranberries
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Gripin - Karışmasın Kimseler

    bu şarkı bütün aşk acısı çekenlere gelsin.benim gibi aşk acısı çekenlere.....
    Üye
    cranberries
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Edevat Gibson - SG Supreme

    ac/dc calmak icin idal gitar angus young gibi okul üniformalarını da çekince haydi bre.... nedense les paulun yaratıcısı les paul sg leri hiç beyenmemiş ve sg nin köşeleirinin çok sivri oldugunu ve elini incittigini ve buyuk yaralanmalara yol acacagini solemistir tabi yorum size kalmis bence ticari=)
    Üye
    demir
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Edevat Fender - American Stratocaster

    out of phase sesini kimse fender kadar cikartamiyor?hm..... dusundurucu=)
    Üye
    demir
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Edevat Ibanez - Tube Screamer TS-10

    Long live blues long live tubescreamer
    Üye
    demir
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Edevat Voodoo Labs - Sparkle Drive

    Blues boyle bir ses tanimadi.... su ana kadar gordugum en iyi sparkle drive kullanicisi volkan diye bir arkadasimdir... bu alet 100 dolarlik bir rigi 1000 dolarlik bir rig gibi degistirebilir
    Üye
    demir
    Tarih
    27 Kasım 2004

Anket

ErenEge sorar:
Szice hangisi
  • Medeli DD501
  • Ringway TD 82
//www.garaj.org