Bu bir ton gitari degil diyen bir insanin ya ton ile bir alakasi yoktur veya gibson sempatizanligi vardir.zack wylde caliyor die metal e uyacak bir gitar olacagini sanmiyorum..
lauri saçını o hale getirebilmek için ne kadar uğraşıyor merak ediyorum..ama çok tatlı oluyor...
bakışları falan çok ilginç..kedi gibi..parçaya gelince bence çok iyi.....bütün parçaları iyi..