Yorumlar

  • Edevat Gibson - Les Paul Standard (LP Std.)

    Bu bir ton gitari degil diyen bir insanin ya ton ile bir alakasi yoktur veya gibson sempatizanligi vardir.zack wylde caliyor die metal e uyacak bir gitar olacagini sanmiyorum..
    Üye
    demir
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Keane - Somewhere Only We Know

    hastayım ben bu şarkıya ya manyak bi şarkı
    Üye
    cranberries
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Starsailor - Four To The Floor

    manyak bi şarkı ya cidden insan dinleyince çok mutlu oluyo:) yani en azından ben mutlu oluyorum bu şarkıyı dinleyince
    Üye
    cranberries
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Rasmus (the) - Guilty

    lauri saçını o hale getirebilmek için ne kadar uğraşıyor merak ediyorum..ama çok tatlı oluyor...
    bakışları falan çok ilginç..kedi gibi..parçaya gelince bence çok iyi.....bütün parçaları iyi..
    Üye
    SelJon
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Rasmus (the) - In My Life

    bu parçanın son kısmına bayılıyorum,insanı kendinden geçiriyor.
    Üye
    SelJon
    Tarih
    27 Kasım 2004

Anket

reza sorar:
beğenildiği itiraf edilemeyen şarkılar (1,2,3 siz doldurun oy önemli değil) umarım admin onaylar
  • 1 şudur
  • 2 şudur
  • 3 şudur
//www.garaj.org