Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Re

    Buyrun arkadaşlar kendi ellerimle hazırladım. Doya doya çalın, söyleyin. Yanlışlarım olabilir. Mazur görün. Hehehee :)))))
    Üye
    vortex_666
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    Arkadaşlar bu akorlar çalıntıdır. Aynı akorlar, aynı şekilde başka bir sitede de var. PACO_De_LUCIA isimli arkadaşta söylemiş aynı şeyi. Hatta gönderen kızın adı Aslı Pehlivan. Amacım b*k atmak değil sadece böyle birşeyin beni rahatsız ettiğini söylemek. En azından Copy-Paste yapmasaydı. Birebir aynısını yapıştırmış. Ama olsun naapalım... :))))
    Üye
    vortex_666
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Travis - Somewhere Else

    önceden turn u sıkılmadan dınlıyodum bugunlerde dee kafama bu şarkıyı taktım fran dıoya aa aa kopuyrm orda
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    27 Kasım 2004
  • Parça Nick Cave and the Bad Seeds - Loverman

    nick cave' in belki de erkekliğini kustuğu en iyi parça...
    ve bence metallica yorumu da en az orjinali kadar güzel...
    Üye
    SoDoM
    Tarih
    27 Kasım 2004

Anket

tubaa94 sorar:
ikinci el elektronik davul arıyorum acilll
  • burda vardır
  • burda yoktur
//www.garaj.org