Arkadaşlar, her şey iyi güzel de.. Şu eleştirme işlerini saygı&sevgi çerçevesinde gerçekleştirsek hiç fena olmaz.. Renkler ve zevkler farklıdır tartışılmaz ki.. Bu saldırış kime? Ne diye?.. Ben de ogün sanlısoy'u çok seviyorum ama 1 insanın kalbini kıracak kadar değil.