Yorumlar

  • Parça Gece Yolcuları - Unut Beni

    süper bir parça
    Üye
    blueheart
    Tarih
    25 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    Arkadaşlar, her şey iyi güzel de.. Şu eleştirme işlerini saygı&sevgi çerçevesinde gerçekleştirsek hiç fena olmaz.. Renkler ve zevkler farklıdır tartışılmaz ki.. Bu saldırış kime? Ne diye?.. Ben de ogün sanlısoy'u çok seviyorum ama 1 insanın kalbini kıracak kadar değil.
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    25 Kasım 2004
  • Parça Avril Lavigne - Nobody's Home

    çok güzel bir şarkı
    Üye
    ihtimal
    Tarih
    25 Kasım 2004

Anket

phantom_1905 sorar:
KoRn'un 2011 son albümü ( the path of totality ) sizce nasıl ?
  • Muhteşem
  • Berbat
  • Çok süper olmuş keşke daha önce çıkarsalardı
  • Hiç beğenmedim keşke hiç çıkarmasalardı
  • Tarzı çok değişmiş ama yinede beğendim
  • Tarzı çok değişmiş hiç beğenmedim
//www.garaj.org