Yorumlar
Parça
Hoobastank - Reason (the)
Bence çok güzel bi sarkı ...Sadece klip biraz saçma
Üye
are-toon
Tarih
24 Kasım 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var
Abi bu süper bi şarkı ya...Dinledikçe kendimden geçiyorum...
Üye
are-toon
Tarih
24 Kasım 2004
Parça
Travis - Turn
bu şarkıyı her gün pc ımden en az 10 kere dinliyorum Ve hala da sıkılmadım apartmandan bile şikayet gelıyo ablam gıcık olyo ama umrumda degıl ölene kadar dinlicem travis warya siz best of sunuz nokta
Üye
sedamerve
Tarih
24 Kasım 2004
Parça
Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır
arkadaşlar ne olur bana gönderin filmi seyrettiğimden beri arıyorum bu parçayı
Üye
prettmen
Tarih
24 Kasım 2004
«
1
..
16444
16445
16446
16447
16448
16449
16450
16451
16452
16453
16454
16455
16456
..
17032
»
Anket
ohabe_3
sorar:
ben bu 2 grubu da çok seviiyorum ve ikisini yarıştırmakta istemiyorum ama merak ettim hangisi daha popüler daha çok seviliyo bi bakim dedim
Linkin Park
Prodigy
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket