Yorumlar

  • Parça Demir Demirkan - Kahpe

    bi de su E akorları Em olcak onuda solım sımdıden ama ıı bulmussun
    Üye
    RoCK n Roll
    Tarih
    23 Kasım 2004
  • Parça Linkin Park - Crawling

    oofff....
    Üye
    kit
    Tarih
    23 Kasım 2004
  • Parça Nirvana - About A Girl (Türkçe Çeviri)

    tamamen yanlis bence alakasi yok
    Üye
    william45
    Tarih
    23 Kasım 2004
  • Parça Nirvana - Sliver (Türkçe Çeviri)

    supppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr ya
    Üye
    william45
    Tarih
    23 Kasım 2004
  • Parça Doors (the) - Spanish Caravan

    en çok sevdiğim parçalardan biridir...
    Üye
    jazz_blues
    Tarih
    23 Kasım 2004
  • Parça Gripin - Karışmasın Kimseler

    mükemmel bir şarkı cogu insanın bu sarkıyı dinlemesini sagladım ve ilk sordukları sey kim bu grup oldu.hani her insanın bir şarkısı vardır benimser o şarkıyı.bu şarkıda benim için öyle oldu.tam bir aşk şarkısı özlem cekenlere!!
    Üye
    harikacocuk21
    Tarih
    23 Kasım 2004
  • Parça Moby - Porcelain

    şu anda pc imde moby nın bu sevdiğim şarkısını duyunca hemen yorum yapıyım dedim neyse bu adam basarılı bence resmen bir tarzı var bence çok iyi bir müzık adamı begenıyorum şarkılarını hani bir ara İstanbul a gelmişlerdi ya ablamla ben çok istemiştik gitmeyı fakat onlarda çok aksilik yaptılar ve ÖSS den tam bir gün önce geldler ve gece 12 de tabi gidemedik ve hala çok üzüntuluyuz ablamla ben
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    23 Kasım 2004

Anket

phantom_1905 sorar:
KoRn'un 2011 son albümü ( the path of totality ) sizce nasıl ?
  • Muhteşem
  • Berbat
  • Çok süper olmuş keşke daha önce çıkarsalardı
  • Hiç beğenmedim keşke hiç çıkarmasalardı
  • Tarzı çok değişmiş ama yinede beğendim
  • Tarzı çok değişmiş hiç beğenmedim
//www.garaj.org