şu anda pc imde moby nın bu sevdiğim şarkısını duyunca hemen yorum yapıyım dedim neyse bu adam basarılı bence resmen bir tarzı var bence çok iyi bir müzık adamı begenıyorum şarkılarını hani bir ara İstanbul a gelmişlerdi ya ablamla ben çok istemiştik gitmeyı fakat onlarda çok aksilik yaptılar ve ÖSS den tam bir gün önce geldler ve gece 12 de tabi gidemedik ve hala çok üzüntuluyuz ablamla ben