Yorumlar

  • Parça AgorA - In Deep... In Deeper...

    Yayinlasaydiniz adam akilli demoyu herkez dinleyebilirdi :)
    Baya bi bunalim giriyor sarki (özellikle sözler ve vokalin söyleyis tarzi) sonrasida baya bi gaz ama melankoli hic kaybolmuyor...
    Üye
    BLackmadam
    Tarih
    23 Kasım 2004
  • Parça Levent Yüksel - Tuana

    manyak bi şarkı abicim yaaa
    Üye
    klavyeci
    Tarih
    22 Kasım 2004

Anket

tuncvidinli sorar:
Temiz, ferah, geniş ve çok özel amfileri davulları gitarları olan farklı bir stüdyoyu aynı fiyata herhangi bir stüdyoya tercih eder misiniz?
  • Evet yeri çok ters olmadığı sürece tercih sebebim olur, iki adım fazla yol gitmeye değer
  • Evet nerede olursa olsun tercih ederim, sonuçta aynı fiyat
  • Hayır alıştığım yeri kötü de olsa değişmem
//www.garaj.org