Yorumlar
Parça
Marilyn Manson - New Model No. 15
en az marilyn manson kadar iğrenç bi parça.ondan da bu beklenirdi zaten. kafa şişiriyo acayip derecede.
Üye
bad angel
Tarih
22 Kasım 2004
Parça
Duman - Bu Akşam
çok hoş ama bende daha davul göremedim..........
Üye
zıpzıpgitarist
Tarih
22 Kasım 2004
Parça
Duman - Belki Alışman Lazım (Solo)
yanlış bence böyle değil
Üye
zıpzıpgitarist
Tarih
22 Kasım 2004
«
1
..
16451
16452
16453
16454
16455
16456
16457
16458
16459
16460
16461
16462
16463
..
17032
»
Anket
annıl
sorar:
hangisi daha iyi?
dimmu borgir
gorgoroth
darkthrone
satyricon
diğer...
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket