Yorumlar
Parça
Yaşar - Kumralım 2
Evet arkadaslar... Em olan yerleri E olarak duzeltin...
Üye
Tormenta
Tarih
21 Kasım 2004
Parça
Mavi Sakal - İki Yol 1
2 yol ......
Üye
safriduo
Tarih
21 Kasım 2004
Parça
Nev - Sen Gibi
solosuda benden gelir arkadaşlar en kısa zamanda yalnız akorlar muhteşem ellerine sağlık
Üye
MeDuSA2
Tarih
21 Kasım 2004
Parça
Akrep Nalan - Karlar Düşer
( E ) geçen yerlerde Akor ( E7 ) olacak .İntro'da Dm yerine ilgili Majör Akoru ( F ) kullanılırsa parça daha zengin olur.
Üye
212121212121
Tarih
21 Kasım 2004
«
1
..
16454
16455
16456
16457
16458
16459
16460
16461
16462
16463
16464
16465
16466
..
17032
»
Anket
SHARKUS
sorar:
Garaj Olmasaydı Ben
Evimin Garajında Otururdum
Galipdede Caddesine Çadır Kurardım
Yana Yana Müzisyen Arardım
Babamdan Para Alır Müzik Mağazası Açardım
A Sosyal Bir Adam Olurdum
Nasıl Hava Basardım
Beyoglunda Volta Atardım
İyiki Garaj Var
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket