Yorumlar

  • Parça Ogün Sanlısoy - Saydım

    klibindeki kız çok güzel!!!basarılı bi çalışma!!!
    Üye
    kkkgoatbari
    Tarih
    21 Kasım 2004
  • Parça Duman - Haberin Yok

    galiba bu şarkıyı kaan intahar eden eden eski sevgilisi ahu pasakaya için yazmıştı...bi ara konserlerinde çalınmıodu ama ekim 2003 teki konserde herkes dağılınca son olarak bu şarkıyı çlmışlardı...kaan resmen tüm sesini bu parcaya ayırmıştı sanki...kendini iyi hissetmeyenler ve de bunalım takılıp efkar basanlara birebir!!!!sizde dinneyin!!!
    Üye
    kkkgoatbari
    Tarih
    21 Kasım 2004
  • Parça Travis - Why Does It Always Rain On Me?

    bu adamlara hayranlıktan ölüyrm lutfen istanbul konseri yapsın su an bu kelımelerı yazarkan bile onlerin şarkılarını dinliyorum ve ölene kadarda sıkılmıcam LÜTFEN BİRİLERİ ONLARI İSTANBUL A GETİRSİN
    EN ÇOK İSTEDİĞİM SEY BUUUUUUUUUUUUUU
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    21 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    amma yazmış millet
    Üye
    karete
    Tarih
    21 Kasım 2004
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    şu benim altımda yazılanların burdaki makale ve resimlerle alakası yoktur bunlar yeni buluşma için yazdılar ve bu arada 10 uncu resimde ben varım :P
    Üye
    karete
    Tarih
    21 Kasım 2004
  • Parça Deli Gömleği - Bir Milyon Baloncuk

    ben bu baloncukları gazoz reklamından hatırlıyorum
    Üye
    karete
    Tarih
    21 Kasım 2004

Anket

Edgeman sorar:
Sizi en çok \'etkileyen\' Metallica albümü hangisidir?
  • Kill Em All
  • Ride The Lightning
  • Master of Puppets
  • And.. Justice For All
//www.garaj.org