galiba bu şarkıyı kaan intahar eden eden eski sevgilisi ahu pasakaya için yazmıştı...bi ara konserlerinde çalınmıodu ama ekim 2003 teki konserde herkes dağılınca son olarak bu şarkıyı çlmışlardı...kaan resmen tüm sesini bu parcaya ayırmıştı sanki...kendini iyi hissetmeyenler ve de bunalım takılıp efkar basanlara birebir!!!!sizde dinneyin!!!
bu adamlara hayranlıktan ölüyrm lutfen istanbul konseri yapsın su an bu kelımelerı yazarkan bile onlerin şarkılarını dinliyorum ve ölene kadarda sıkılmıcam LÜTFEN BİRİLERİ ONLARI İSTANBUL A GETİRSİN
EN ÇOK İSTEDİĞİM SEY BUUUUUUUUUUUUUU