Yorumlar
Edevat
Tama - Starclassic Maple
Dehşet..
Üye
-rahatsiz-
Tarih
21 Kasım 2004
Parça
Backstreet Boys - Show Me The Meaning Of Being Lonely
ya b.streetbysa pek ilgim yoktu ama bu sarkı bence gayet güzel sözüde...müziğide......hersey çok iyi bence
Üye
brcata
Tarih
21 Kasım 2004
Parça
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
evet zaten kurt de öyle diyordu: "neden herkes smells like teen spirit'e takmış anlamıyorum..bence ondan daha güzel birçok parça var..ama insanlar bunu görmüyor" demiş..
Üye
dUmAn89
Tarih
21 Kasım 2004
Parça
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
ben bu şarkıyı sevmiyorum çünkü kurt de sevmezmiş.... bu adama bayılıyorum. kesinlikle bu şarkıdan daha güzelleri var.. emin ol.
Üye
ArasathBassist
Tarih
20 Kasım 2004
«
1
..
16456
16457
16458
16459
16460
16461
16462
16463
16464
16465
16466
16467
16468
..
17032
»
Anket
G_Base
sorar:
Stüdyoda görmek istediğiniz davul markası?
Sonor
Pearl
Yamaha
Tama
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket