Yorumlar

  • Edevat Gibson - SG Supreme

    Ben bir SG hastasıyım. Les Paul ve Fender' e bu gitarı çoğu zaman tercih ederim. Resimdeki modelin rengi hoşuma gitmedi. Vişne çürüğü rengi bu gitarın tarzına çok yakışıyor. Bunalım bi gitar. Almak lazım kardeş..
    Üye
    Astronomer
    Tarih
    20 Kasım 2004
  • Parça Travis - Why Does It Always Rain On Me?

    bu şarkıyı yemek gıbı her ögün dinliyorum
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    20 Kasım 2004

Anket

linde_ sorar:
Hangi Marty Friedman albümü ?
  • Dragon's Kiss
  • Scenes
  • Introduction
  • True Obsessions
  • Music For Speeding
  • Loudspeaker
  • Future Addict
  • Tanımıyorum
//www.garaj.org