Yorumlar

  • Parça Metallica - Seek_&_Destroy

    Riff B de bi hata var, ama neyse . Iyi olmus. Calmasi kolay.
    ama solaya gelince, o baska, Hiz 204 ve Kirk isi &okunu cikardi.
    Calana kolay gelsin.
    Sevgi ve saygilarimla,
    Musti
    Üye
    Duman sever
    Tarih
    19 Kasım 2004
  • Parça Linkin Park - Numb

    ben bunun aynısını sanki mxtabs ta görmüş gibiyim
    Üye
    batbass
    Tarih
    19 Kasım 2004
  • Üye
    batbass
    Tarih
    19 Kasım 2004
  • Parça Travis - Walking In The Sun

    bu şarkının sözlerini zaten ben gönderdim yorum yapamadan gecemıyecem bu yeni single larında travis bence yine eski basarısını yakalıyor klibi manyak güzel ya hergun pc imden dinliyorum
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    19 Kasım 2004

Anket

metal_noir sorar:
en iyi bas manyetiği sert tonlar için
  • tavsiyeniz
  • diğer
//www.garaj.org