Yorumlar

  • Parça Rasmus (the) - Guilty

    ya şuna laury demeyiiiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    onun adı lauriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Üye
    MeDuSa_62
    Tarih
    19 Kasım 2004

Anket

Jangus15 sorar:
ben iki gitar arasında kaldım bi yardımcı olabilir misiniz?
  • ltd ec 10
  • epiphone les paul special
//www.garaj.org