Ya yazmıcam diyorum damarıma basiyorsunuz gene.. Sözleri geçiyorum, davul bass ı geçiyrum (zira onlardan pek anlamam) neresinde gitar var bu albümün, ne bir tane solo ne adam gibi riffler hangi şarkısını dinlediysem 5 tane beşli basılmış arkodan oluşmakta dağa ne diyim ki lütfen bilmediğiniz konularda yorum yapmayın..Ben herşeyimi en önemlisi zamanımı gitara müziğe verdiğim biri olarak sizi kınıyorum..