kendini ifade etmene gerek yok, senin dinlediğin birçok insanı dinliyorum ve onların müziği tabii ki kaliteli ve katılıyorum bu konuda sana. ama Ogün konusunda hala katılmıyorum. Çünkü sanatı şaheser yaratmak gibi adlandırmıyorum ve bu şekilde adlandırmanı da saçma buluyorum açıkçası. Söylediğin insanları dinlemem Ogün'ü dinlememe kesinlikle engel değil, hem onları dinleyip hem de Ogün'ü dinliyorsam demekki aynı tadı Ogünde de bulabiliyorumdur. belki farklı tadlar ama Ogün'ün de yapmış olduğu müziği ben pop/rock değil etnik rock olarak görüyorum ve beni çeken de bu zaten. Koyu bir pentagram dinleyicisi olarak Ogün'ün müziğini de onlara yakın hissediyorum. zaten illa heavy metal de dinliyorum diye farklı müzik tarzlarını dinlemeyeceğim diye bir olay yok. arabes hariç her tür kaliteli müziği dinlerim ki bu da bence güzel bir şey. farklı şeyleri de bilmek her zaman bir avantajdır bana göre. Ogün'ün müziğini bir de Ogün'ün tarzına göre değerlendirip bakarsanız daha da iyi anlayacaksınız kaliteyi. Eğer heavy metal dinliyor veya farklı tarzda müzik zevkiniz varsa ona göre düşünüp de yorum katarsanız yorumunuz anlamsız, gereksiz olur. Fakat Ogün'ün yaptığı müzik tarznın ne olduğunu anlayıp da yazarsanız çok iyi şeyler yazacağınızdan eminim. Müzik yalnızca metal veya rock diye iki grupta toplanmıyor biliyorsunuzdur ki. ben de arabesk dinlemem çünkü tarzım değildir, bana saçma gelir ama müzik tarza göre bakınca bir çok kaliteli müzik bulunur ve dinlemediğiniz tarzdaki müzikleri bile "aaa cidden tarzına göre iyiymiş dersiniz" Ogün de tarzına göre bakıldığında çok iyi. Heavy metal yapıyor falan diyemem ama yaptığı müzik cidden çok güzel diyebilirim çünkü öyle... Bana göre etnik rocktır Ogün'ün yaptığı ve çok da güzel. Ama eminim ki pentagramda yapmış olduğu vokalden yola çıkarak da bunu çok rahat söyleyebilirim ki çok daha güzel şeyler yapabilecek bir SANATÇI!!! İlk kasetinde yapmış olduğu müzikleri de biliyoprum, pentagramdaki performansını da, şu an yapmış olduğu şeyleri de.... ondan dolayı Ogün'e ve yapabileceklerine çok fazla inanıyorum. ve inanın Ogün'den çok ben istiyorum Ogün'ün çok iyi şeyler yapmasını, çok başarılı işlere imza atmasını çünkü onun hakkında yapılan olumsuz eleştirilere çok iyi bir ders olacaktır. daha fazla inanın birşey yapmak istemiyorum çünkü bu olumsuzluklar benim sinirimi bozuyor. Kim ne derse desin, çıkıp pentagram da dese ki "ogün kötü" diye ben yine de fikrimi değiştirmiycem. Çünkü insanın kendi gördükleri iyidir, bana güzel geliyorsa olay bitmiştir başkasının ne dediği umrumda değil. yalnızca ben düşüncelerimi söyledim ve bunlardan sizinde biraz olsun faydalanmanızı ve gözlşerinizi açmanızı istedim fakat hala inat ediyorsanız benim diyecek başka birşeyim yok. Ogün'e her zaman inanıyorum, çok iyi olduğunu hala iddia ediyorum ve bu iddiamda ve düşüncelerimde yanılmayacağımı da biliyorum. Yolu açık olsun!!! Umarım çok daha iyi şeyler yapar ve ne demek istediğimi o zaman anlarsınız. Kim ne derse desin Ogün süper ve öyle de olmaya devam edecek... byeeeee... HOŞÇAKALIN