Yorumlar
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz
Çok
kaliteli
olmuş.
Üye
KilleR90
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
White Stripes (the) - Fell In Love With A Girl
bence joss stone bu şarkıyı daha iyi yorumlamişşş
Üye
sedamerve
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Nev - Sen Gibi
arpej??
Üye
mali_nirvana
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Gripin - Çok Kısa
birollllllllllllllllllllllllllllll abiiiiiiiiiiiiiiii boyleee guzel sozleri nerden buluyosun yaaa cok guzel olmuş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Üye
gripin_hayranı
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Gripin - Boşver
kimse solememesin abi bu sarkı benim!!!!!!!!!
Üye
gripin_hayranı
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Gripin - Karışmasın Kimseler
valla ne diyim cuk oturmuş sarki yaaa ayrıca birol abinin konserinde bana gosterdiği ilgiye çok mutlu oldum
Üye
gripin_hayranı
Tarih
16 Kasım 2004
«
1
..
16474
16475
16476
16477
16478
16479
16480
16481
16482
16483
16484
16485
16486
..
17032
»
Anket
guitarboy
sorar:
Aşağıdaki şarkı arasında favoriniz ?
Metallica - Master of Puppets
Megadeth - Holy Wars... The Punishment Due
Antrax - Caught In A Mosh
Rush - YYZ
Motörhead - Ace of Spades
Slipknot - Pshycosocial
Guns \'N Roses - Sweet Child O\' Mine
Diğer (Yorum)
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket