artık kişiliğime yöneltilen bu cirkef şeylere bi karşılık vermiyorum yazmıyacağımı söyledim ama yazıyorum işte. cc_baran bana söylediklerin çok alakasız şeyler " Haklısın Mr. R. Her yıl farklı bir kimlik benimseyen,edebiyatı-felsefeyi-sanatı kulaktan duyma sözlerle tartışan,kendini toplum bilincinin üzerinde sayan,zevki ideal olarak gören,marjinalliği toplumdan soyutlanmak zanneden,çözüm üretmeden-fikir yürütmeden ahlaksız bir öngörüyle sağa sola saldıran,sürekli tüketen,hiç bir dava uğruna çalışmadan sürekli süslü populasyonu takip eden ve muhtemelen aileden gelen bir anlayışla karambollerin fırsatçı adamını oynayan agresif insanlarsınız ve bu yüzden hak veriyorum sana." Biraz Agresif davranmam dişinda bu sözlere değer birşey dediğimi sanmıyorum.Hem felsefeyi edebiyatı kulaktan duyma sözlerle tartıştığımı da nereden çıkardın merak ediyorum Ve bu sözleri sadece ezberlenmiş sözler olarak nittelendiriyorum..Saahiden, bir kere daha belirtiyim, kemale ermiş biri olduğun belli ama sözlerimi çok cocukça saçma sapan buluyorsan çeneni kapatmanı rica edeceğim..Saygılar..
Beni yanlış anladığınıza ne kadar üzüldüm bilemezsiniz! Bakın öncelikle burda tatrışılması gereken cindyciğim senin ogünü sevip sevmemen değil.. ogünün yaptığı müziğin kalitesi. Bence sanatçı: Bir şaheser yaratan kişidir, bak sana şunu söylüyorum. Mesela: sen bi deep purple'ın child in time, burn adlı parçalarını dinle sonra birde ogün dinle hangisi şaheser buna sen karar ver.Çünkü müzikte kalite herkes için birdir kim diyebilr ki bir Scott Henderson' ın yaptığı müzik kalitesiz. Kalite konsuzunda bana katılıyorsunuz herlade?.. her eline gitarı alan sanatçı olsaydı(Söz meclisten dişari diyeyiim!)...Her türlü müziği dinleme konusunda; her müziğin bir felsefesi vardır, demekle yetiniyorum. Ve kıskanma konusunu gelince bunu çok saçma bulduğumu söylemeliyim, kıskansam çok daha üstün kişileri kıskanırım. Şunu hemen belirtiyim ogüne hiçbir saygısız laf söylemedim sadece düşüncelerimi dile getirdim bunda biraz agresif olduğumu kabul ediyorum. saygılar cindy umarım kendimi daha iyi ifade edebildim..