Yorumlar

  • Parça Evanescense - Imaginary

    tek kelimeyle muhteşem.rhymelarda can yakıyo .amyleenin sesinide katarsak muhteşem bir çalışma,
    Üye
    gwen_b
    Tarih
    16 Kasım 2004
  • Parça Placebo - Twenty Years

    harika ya bu adamlar manyak ya hastayım bemn bunlara ya
    Üye
    cranberries
    Tarih
    16 Kasım 2004
  • Parça Placebo - Where Is My Mind

    manyak manyak manyak bu kadar diyorum başka bişi bulamıyorum bu şarkıya
    Üye
    cranberries
    Tarih
    16 Kasım 2004
  • Parça Mazzy Star - Fade Into You

    mutsuzken ya da depresifken dinlenince insanı bi daha dinlemeye iten bu moda çok uygun bir parçadır kendisi..
    Üye
    DideM
    Tarih
    16 Kasım 2004
  • Parça Morrissey - Let Me Kiss You

    "So, close your eyes
    And think of someone you physically admire
    And let me kiss you" sözleriyle her dinlediim de umutsuz bi aşkı çağrıştıran şarkı..
    Üye
    DideM
    Tarih
    16 Kasım 2004
  • Parça Duman - Köprüaltı

    ya bunda ne var 5li ile çalın mis gibi oluyo bu arkadaş karıştırmış ortalığı o kadar zor bi şarkı değil
    (yani en azından bana göre)
    Üye
    canabis
    Tarih
    16 Kasım 2004

Anket

13_Cuma sorar:
En iyi Green Day şarkısı
  • 21 Gun
  • American İdiot
  • Holiday
  • 21st century breakdown
  • boulevard of broken dreams
//www.garaj.org