Yorumlar
Parça
Evanescense - Imaginary
tek kelimeyle muhteşem.rhymelarda can yakıyo .amyleenin sesinide katarsak muhteşem bir çalışma,
Üye
gwen_b
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Placebo - Twenty Years
harika ya bu adamlar manyak ya hastayım bemn bunlara ya
Üye
cranberries
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Placebo - Where Is My Mind
manyak manyak manyak bu kadar diyorum başka bişi bulamıyorum bu şarkıya
Üye
cranberries
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Mazzy Star - Fade Into You
mutsuzken ya da depresifken dinlenince insanı bi daha dinlemeye iten bu moda çok uygun bir parçadır kendisi..
Üye
DideM
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Morrissey - Let Me Kiss You
"So, close your eyes
And think of someone you physically admire
And let me kiss you" sözleriyle her dinlediim de umutsuz bi aşkı çağrıştıran şarkı..
Üye
DideM
Tarih
16 Kasım 2004
Parça
Duman - Köprüaltı
ya bunda ne var 5li ile çalın mis gibi oluyo bu arkadaş karıştırmış ortalığı o kadar zor bi şarkı değil
(yani en azından bana göre)
Üye
canabis
Tarih
16 Kasım 2004
«
1
..
16476
16477
16478
16479
16480
16481
16482
16483
16484
16485
16486
16487
16488
..
17032
»
Anket
13_Cuma
sorar:
En iyi Green Day şarkısı
21 Gun
American İdiot
Holiday
21st century breakdown
boulevard of broken dreams
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket