Yorumlar

  • Parça Direc-t - Hasret

    bence muhtesem bi grup ve ayni guzellikte bir sarki. FİNCH kardeşim mesajinda dumandan bahsetmen bile hataydi... cunku direc-t nin yanindan bile gecemezler
    Üye
    Frostspider
    Tarih
    16 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Hasret

    bence dumandan 25 kat daha iiler
    Üye
    Finch
    Tarih
    16 Kasım 2004
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    :( :( :( :( :( :( :( ÜZGÜNÜÜÜÜMMMM :(:(:( ya gelemedim işte bak çok isteyincwe bişi olmuyo demek. bidaa hiç istemicem :(:(:( hadi size buy :(:(
    Üye
    micky_mouse
    Tarih
    16 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    Haklısın Mr. R. Her yıl farklı bir kimlik benimseyen,edebiyatı-felsefeyi-sanatı kulaktan duyma sözlerle tartışan,kendini toplum bilincinin üzerinde sayan,zevki ideal olarak gören,marjinalliği toplumdan soyutlanmak zanneden,çözüm üretmeden-fikir yürütmeden ahlaksız bir öngörüyle sağa sola saldıran,sürekli tüketen,hiç bir dava uğruna çalışmadan sürekli süslü populasyonu takip eden ve muhtemelen aileden gelen bir anlayışla karambollerin fırsatçı adamını oynayan agresif insanlarsınız ve bu yüzden hak veriyorum sana.
    Sanırım daha önce de tartışmıştık ve ben tatsızlığın bitmesini dilemiştim ama görüyorum ki şu sanat yorumlarında dahi egonu tatmin yoluna gidiyorsun,işin kötüsü insanları karalayarak.
    Bu buraya yazacağım son mesaj çünkü konunun Ogün'e dönmesi çok zor olacak.
    Saygılarını memnuniyetle alıyorum cindy,çok daha büyük sevgiler ve saygılar:))
    *eşşek hoşaftan ne kadar anlıyorsa birileri de konunun ciddiyetinden ve senin olumlu tutumundan o kadar anlıyor cindy*
    Üye
    cc_baran
    Tarih
    15 Kasım 2004

Anket

sage sorar:
seçeneklerden birini tercih etmeniz gerekse hangisini seçerdiniz?
  • ibanez sr300L
  • yamaha rb270L
  • cort B5L
//www.garaj.org