Haklısın Mr. R. Her yıl farklı bir kimlik benimseyen,edebiyatı-felsefeyi-sanatı kulaktan duyma sözlerle tartışan,kendini toplum bilincinin üzerinde sayan,zevki ideal olarak gören,marjinalliği toplumdan soyutlanmak zanneden,çözüm üretmeden-fikir yürütmeden ahlaksız bir öngörüyle sağa sola saldıran,sürekli tüketen,hiç bir dava uğruna çalışmadan sürekli süslü populasyonu takip eden ve muhtemelen aileden gelen bir anlayışla karambollerin fırsatçı adamını oynayan agresif insanlarsınız ve bu yüzden hak veriyorum sana.
Sanırım daha önce de tartışmıştık ve ben tatsızlığın bitmesini dilemiştim ama görüyorum ki şu sanat yorumlarında dahi egonu tatmin yoluna gidiyorsun,işin kötüsü insanları karalayarak.
Bu buraya yazacağım son mesaj çünkü konunun Ogün'e dönmesi çok zor olacak.
Saygılarını memnuniyetle alıyorum cindy,çok daha büyük sevgiler ve saygılar:))
*eşşek hoşaftan ne kadar anlıyorsa birileri de konunun ciddiyetinden ve senin olumlu tutumundan o kadar anlıyor cindy*