Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    ah ne şeker! saygılar MelanchoLy sana katılıyorum "hayranlarını seviyorum çünkü sana sanatçı güzüyle bakıyorum" ha ha !! Müzik görmemiişler! aşk gözünü kör etmiş derken de adamın tipinden söz etmedim ama kafan bu kdar basar ancak senin! Eşşek hoşaftan ne anlarmış!
    Üye
    Mr R
    Tarih
    15 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    MR R: senin zaten ogünle ilgili konuşma gibi bir gaflette bulunman hata. senin ogün'ün bi iki şarkısından başka hiçbir bilgiye sahip olmadığından eminim. yazacak birşeyinin olması bile saçma bu nedenle. bencede yazma ya sen!! saçma şeyler yazmaktansa yazmamak güzel bir erdemdir tabi. neyse artık uğraşmıycam sen ve senin gibilerle. ogün'ü kıskanmaktan vazgeçin ama artık!!! yani at gözlüğüyle bakan kişilere ne yapsan da anlatamazsın bişeyi. onlar görmek istedikleri gibi görürler. insan biraz olgun ve anlama kabiliyetine sahip olmalı ki anlatasın. burda anlatıyoruz ama anlayan yok ki! üstelik ben size ogün'ü sevin diye zoraki birşey demiyorum. yalnızca birşeyler yapan bu işe bir emek harcayan bu insana saygı duymanız gerektiğini anlatmaya çalışıyorum. bu yalnızca Ogün için de geçerli değil, bütün sanat için emek veren kişileri de kapsıyor. tabi insanların başkalarına saygı duyması için önce kendilerine saygısının olması gerekiyor. benim çenenizi kapayın demememe gerek yok haklısın; Ogün hepiniz çenesini kapayacaktır eminim. aşkla maşkla alakası yok bunun. ben eğer yaptığı müziği beğenmeseydim derdim ki; "müziğini beğenmiyorum ama adam yakışıklı harbi" ama ortada öyle afet bişey varki, hem yakışıklı hem yetenekli, e tabi kıskanılmasın da napsın adam. evet kardeşim siz sevmeyin ogün'ü. kedi de ulaşamadığı ciğere pis dermiş. sizinki de bu hesap yani.. beğenmeyen dinlemesin, ama yorum da yazmasın madem. bir kere şöyle birşey var; ogün'ü eleştirmeniz bile bir şeydir hani... ama gereksiz eleştirilmesi beni gıcık ediyor. hem herkesin zevki farklıdır deyip hem de böyle saçma eleştirilerde bulunup burada gayet gereksiz bir şekilde mahalle kavgası modunda eleştiriler yapmanız da tezat yani. o da ayrı bir boyut tabi... neyse kalın sağlıcakla. ister konuşun ister susun. ama susanların bu işten daha da karlı çıkacağını düşünüyorum, çünkü ogün bu lşaflarınızı tıkıcak ağzınıza yaptığı işlerle....Eminim......BYEEEEEEE
    !!!!! cc_baran saygılarrrr:)))))
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    15 Kasım 2004
  • Parça Ogün Sanlısoy - Saydım

    ÇOk iyi şarkı nakAratlar çok iyi oturuyo!!!(TAbi ŞArkıya)
    Üye
    EScoBAR
    Tarih
    15 Kasım 2004
  • Parça Metallica - Turn the Page

    Parçayla ilgili yorum yapmak için önce orjinalini dinlemelisiniz(Bob Segar). Sonra Metallica'dan dinlediğinizde farkın dağları aştığını göreceksiniz,, olağan üstü...
    Üye
    JusT_a_Dream
    Tarih
    15 Kasım 2004
  • Parça Evanescense - Bring Me To Life

    çok çok basit, dinlerken imkansızmış gibi ama sonrası pee he geçekten kandırıldığımı hissettim
    Üye
    JusT_a_Dream
    Tarih
    15 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    demogoloji nerden çıktı ya hah ? demogoji
    Üye
    Mr R
    Tarih
    15 Kasım 2004
  • Parça Athena - Yaşamak Var Ya 1

    çıkaran iyi çıkarmış ama orjinali hep barlı calınıyo
    Üye
    spine_nirvana
    Tarih
    15 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz (Tümü)

    e--------------------------------------------------------------
    B--------------------------------------------------------------
    G---9-10-9-(9)-9h-10-9----9------------------------------------
    D-----------------------12---9-10-11---------------------------
    A--------------------------------------------------------------
    E--------------------------------------------------------------

    bu bölümde bir hata var yanlış yazmışım burda tabları bir tel kalından çalcaksınız.yani g telindekiler d de d telindekiler a da çalıncak kusura bakmayın.
    Üye
    TüMöR
    Tarih
    15 Kasım 2004

Anket

EverythingEnds sorar:
Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?
  • Dragonforce
  • Iron maiden
  • Ozzy osbourne
  • Children of bodom
  • Metallica
  • Trivium
  • Buckethead
  • Hammerfall
//www.garaj.org