Yorumlar
Parça
Haluk Levent - Dönmen Lazım
başta hep ön yargıyla yaklaştım.ama şu günlerde her dinleyişte daha çok seviyorum....gerçekten güzel olmuş.müzik falan da harika bana göre!haluk'tan vazgeçmek kolay mı canım???
Üye
rocker girl
Tarih
15 Kasım 2004
«
1
..
16481
16482
16483
16484
16485
16486
16487
16488
16489
16490
16491
16492
16493
..
17032
»
Anket
nirvana
sorar:
en iyi joy division şarkısı!
love will tear us apart
she\'s lost control
shadowplay
passover
transmission
twenty four hours
atmosphere
new dawn fades
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket