Yorumlar

  • Parça Haluk Levent - Dönmen Lazım

    başta hep ön yargıyla yaklaştım.ama şu günlerde her dinleyişte daha çok seviyorum....gerçekten güzel olmuş.müzik falan da harika bana göre!haluk'tan vazgeçmek kolay mı canım???
    Üye
    rocker girl
    Tarih
    15 Kasım 2004

Anket

nirvana sorar:
en iyi joy division şarkısı!
  • love will tear us apart
  • she\'s lost control
  • shadowplay
  • passover
  • transmission
  • twenty four hours
  • atmosphere
  • new dawn fades
//www.garaj.org