Yorumlar

  • Parça Ogün Sanlısoy - Saydım

    ogun şanlısoyun siteden alıntı zaten :)
    Üye
    emresumer
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Parça Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır

    arkadaşlar bu şarkı bende var..sıkı bi şebnem fanı arkadaşımdan buldum,o da bizzat şebnemden almış..hatta elemanda volvox'ta vardı ama vermedi...iyide ben bu şarkıyı size nasıl yollıcamki...ben şuan mersindeyim,cd izmir'de...en iyisi msn.den yollamak..neyse 1 haftaya kadar izmire döncem...bu şarkıyı isteyen arkadaşlar bana msn adreslerini versinler...belli bi saatte anlaşır göndeririz
    Üye
    ozgoksel1
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Parça Evanescense - Going Under

    ilk dinlediğimde korkunç gelmişti fakat artık bayılıyorum ama klibi begenmedim
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    daha iyisi can sağlığı..vallaha bak..
    Üye
    batbass
    Tarih
    14 Kasım 2004

Anket

EverythingEnds sorar:
Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?
  • Dragonforce
  • Iron maiden
  • Ozzy osbourne
  • Children of bodom
  • Metallica
  • Trivium
  • Buckethead
  • Hammerfall
//www.garaj.org