Aşk gözünü kör eder insanın işte bu yüzden çoğu kişi buna zayıflık der... Madem Ogün gibi birini sanatçı(?) olara sözlerine mantıklı cevaplar k nitelendiriyorsun onu sonuna kadar savun ama bunu milettin çenesini kapatmasını isteyerek değilvererek yapmalısın, sen bunu yapamıyorsun , bu tam olarak senin hatan da değil hani.. ogüne sanatçı diyenlerin vay haline..
Söyleyeceklerimin hepsi bitmiştir bundan sonra yazamayacağım cindyciğim, sözünü geçirebileceğin aptallar bulmalısın, belki ozman tatmin olursun..
Ama şunu da ekliyim sanat, adına yapılmış herşeye değer..