Yorumlar

  • Parça Evanescense - Going Under

    klip müthiş bişi yyaaa....
    Üye
    FUEGO
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Parça Placebo - English Summer Rain

    çok güzel bir şarkı gerçekten

    And start again, and start again, ;)
    Üye
    Goran Bregovic
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Parça Ceza - Holocaust

    iyi güzel yazmışsında biraz yanlış olmuş bea....ama şarkı muhteşem ceza kendini her zaman gösteriyo
    Üye
    sagoopa
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Hasret

    aga yok böyle bir şarkı yaaaaaaa.....acaba hasret çekiyorum diye mi iyi geliyor
    Üye
    rocker girl
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    Of ne kötü düzgün yazamamışım siz şimdi anlayamazsınız dediklerimi o yüzden bidaha yazayım:
    "Madem Ogün gibi birini sanatçı(?) olarak nitelendiriyorsun onu sonuna kadar savun ama bunu milettin çenesini kapatmasını isteyerek değil, mantıklı yanıtlar vererek yapmalısın " demek istemişitim saygılar budalalığımı bağışlayın.. hah
    Üye
    Mr R
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    bu arada son bir cevap: demogoji yaptığım falan yok bunu da özellikle belirttim, konudan sapmayacağımıda ekledim, hala anlamıyorsanız aynaya bakın./.Ben mutluyum siz aynada kendinizle dans edin..
    Üye
    Mr R
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    Aşk gözünü kör eder insanın işte bu yüzden çoğu kişi buna zayıflık der... Madem Ogün gibi birini sanatçı(?) olara sözlerine mantıklı cevaplar k nitelendiriyorsun onu sonuna kadar savun ama bunu milettin çenesini kapatmasını isteyerek değilvererek yapmalısın, sen bunu yapamıyorsun , bu tam olarak senin hatan da değil hani.. ogüne sanatçı diyenlerin vay haline..
    Söyleyeceklerimin hepsi bitmiştir bundan sonra yazamayacağım cindyciğim, sözünü geçirebileceğin aptallar bulmalısın, belki ozman tatmin olursun..
    Ama şunu da ekliyim sanat, adına yapılmış herşeye değer..
    Üye
    Mr R
    Tarih
    14 Kasım 2004
  • Parça Moloko - Sing It Back

    garaj bekçisi sen süpersin ya ne istesem hemen yapıyosun biliyorum cok oldum fakat şu sting ten NEVER COMİNG HOME u rica edersem onuda gonderirmisin AYRICA SİZİN SİTENİZİ KUTLUYRM bayramizida kutlu olsun bi de martin solveig rocking music i de koysan fena olmaz hani
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    14 Kasım 2004

Anket

metoboy_erdi sorar:
Dave Mustaine vs James Hetfield
  • Dave Mustaine
  • James Hetfield
//www.garaj.org