birincisi herif sensin!!!! ikincisi dinlediğim müzik tarzlarına kesinlikle sınır koymam, yeri gelir türkü de dinlerim yeri gelir heavy metal ve punk da dinlerim. öyle ay yok ben rock cıyım etnik müzik türkü falan dinlemem, şunu bunu dinlemem gibi takıntı ve komplekslerim yoktur. evet bunu diyenler kompleksli insanlardır bana göre. ogünün ne kadar iyi olduğunu biliyorum ve bunu zamanla sen de göreceksin ve birçok aptal da görecek ve bu sözlerinden dolayı pişmanlık duyacaklardır. üstelik ogünün farkını anlayacaksınız da zamanla. ogün'ü kesinlikle sıradan biri olarak göremezsiniz ve diğer rock özentisi insanlarla bir tutamazsınız. benim kadar yakın takip edemez kimse ogünü ve ondan dolayı bu kadar emin de konuşman saçma. önce ogün hakkında herşeyi benim kadar iyi bil, ondan sonra bu saçma sapan lafları söyle. bir insan her zaman çok yönlü olmalıdır bence ve ogün böyle bir insan. günümüzde bu tarz müzik yapan insanlar evet var, ama tutulduğu ve beğenildiği için yapıyorlar. sanatçı kategorisine konulacak bir insan ogün. çünkü sanat yapıyor. sanat üretmektir ve adam evet cidden üretiyor. Hazır müzikleri değiştirip de müzik yapmıyor. kendine özgü birçok müzik tarzını birleştirp de yapıyor bişeyleri ve bu da bence takdire layık bir olay. lütfen buraya gelip saçma sapan savunmalar yapmayın. ogün'ü kimse böyle yersiz bir şekilde eleştiremez. üstelik Yavuz Çetin de dinlerim, İlhan İrem de, Erkan Oğur da ve aklına gelebikecek kalkiteli müzik yapan herkesi dinlerim. tarzı ne olursa olsun. ben öyle özenti kompleksli bir insan değilim çünkü. sanat yapan, müzik yapan herkesi dinler ve emeğine saygı duyarım. benim anlatmak istediğim gayet açık ama siz hala anlamamakta ısrarcı olduğunuz için ben açıcam biraz olayı; Yavuz Çetin blues virtüozü olabilir ama onu dinlemem ogünü de dinlememe asla engel olamaz. ben değişik şeylere her zaman açığım ve ortada verilen bir emek varsa buna lütfen saygı duyun. ve çenenizi kapatın artık yeter!!!!!!!!! ben hala anladığınızı sanmıyorum. eğer bu işten para kazanıp ekmek yiyen bir insansa bu kişi elbette maddi açıdan da düşünecektir. ve bu işin piyasası neyi gerektiriyorsa onu da yapacaktır. önce kendini kanıtlama süreci tanıyın, ondan sonra yorum yapın. acaba Erkan Oğur veya Yavuz Çetin iljk çıktığı andan itibaren mi saygı duyulacak, büyük bir insan olmuştur. herşey zamanla olan birşey. onların da emin olki zorluklar geçirdiği ve başarısız olduğu zamanlar olmuştur. şu an burda olmalarının sebebi yılmadan birşeyler yapmaya çabalamalarıdır. ki yaptıkları da kesin zaten. ama ogün hakkında bu yersiz eleştirileri artık yapmazsanız cidden çok sevineceğim. biraz zaman.... ok? byeeee