Yorumlar

  • Parça Rasmus (the) - Guilty

    harika yaaaw baska söze ne hacet
    Üye
    -HIW3S-
    Tarih
    13 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Serseri

    Selam ya ölümsüz çok iyi oldu bu bende arıyordum heryerde !!! :)
    Üye
    rockerımrocker
    Tarih
    13 Kasım 2004
  • Üye
    Elohim_slash
    Tarih
    13 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    En büyük zayıflık farkında olmamaktır sözde bilge olan kişi, ve megalomanlarda genellikle aptallılarının farkında olmazlar, ama bunlar izahın ötesinde, konudan sapmayacağım.. Yavuz çetin dinleyen birinin Ogün dinlemesi çok ilginç doğrusu, yavuz çetin bir blues virtüozüdür bir çok övgüyü hakeder erkan oğur bile "ilk" kasedinin bir parçasında onunla birlikte çalmıştır, ki Erkan Oğur'un büyüklüğünden bahsetmeme hiç gerek yok.. Ama Ogün 'kannatime' göre bir sanatçı değildir.. Ogün'ü Aptal pop çularla karşılaştıracağına bütün herkesin saygı duyduğu kişilerle karşılaştırırsan kendini kandırmamış olursun cindy.Ama dediğim gibi eğer seviyorsanız dinleyin ama Ogün gibi birçok herif hep olmuştur ve artarak olmaya devam edecektir ama Bir yavuz , emre , erkan , erdem ,aşkın arsunan gibi insanlar hayata kolay kolay gelmez..
    Üye
    Mr R
    Tarih
    13 Kasım 2004

Anket

borgir sorar:
En İyi Dark Tranquillity Şarkısı ?
  • Lethe
  • Terminus
  • The Gallery
  • Icipher
  • Ex Nihilo
  • Format C for Cortex
  • Damage Done
  • My Negation
//www.garaj.org