Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Yalnız Şarkı

    bence türk dinleyicisi için dönüm noktası olmalı bu şarkı.orjinal buluyorum.daha önce yakın hisler uyandıran biri ya da bir grup bile olmamıştı benim için(türk müziği anlamında )
    Üye
    okyhendrix
    Tarih
    13 Kasım 2004
  • Parça Leman Sam - Gönül

    hayatımın en güzel zamnını ve ilkleri bana veren şarkı seni hiç bir zaman unutmayacağım ........
    Üye
    sagoopa
    Tarih
    13 Kasım 2004
  • Parça Rasmus (the) - First Day Of My Life

    ne demek şimdi bu i'll be yours gayet açıklayıcı bir söz.ee düşünce tarzı tabi.ama iyi anlamda mı kötü anlamda mı söyledin anlayamadım.biraz daha açıklayıcı olsan.
    hayatımın ilk günü:)
    Üye
    AMYLEE
    Tarih
    13 Kasım 2004

Anket

izmirli mahluk sorar:
ESP M-II Deluxe marka gitarım var. Prosesörümden 80'ler thrash metal tonunu yakaladım ama sololarda manyetikler eski ve pasif olduğu için seste azalmalar ve sololarda sustain eksikliği oluyor. EMG 81 takarsam muhtemelen sololarda daha devamlı ses gelicek.
  • Hayır rahat olabilirsin.Hem manyetikler oyenilenmiş lur hem de tekniklere müsait solo tonun olur.
  • Emg 81 in karakteri 80 ler thrash e uygun değil.Daha çok modern metal e uygun.Pasif e devam.
  • Fikrim yok.
//www.garaj.org