Yorumlar
Parça
Rasmus (the) - Funeral Song (Türkçe Çeviri)
ayrıca bu şarkıyı dinlerken kendimden geçiyorum ve gözlerim doluyo neden ya????
Üye
AMYLEE
Tarih
13 Kasım 2004
Parça
Rasmus (the) - Funeral Song (Türkçe Çeviri)
ben size çeviririm merak etmeyin atın bana istediklerinizi en fazla 1-2 gün sonra veririm türkçesini:)
Üye
AMYLEE
Tarih
13 Kasım 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği (Solo)
iyi
Üye
abcdcamp1
Tarih
13 Kasım 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz (Tümü)
gerçek solo geliyo
Üye
abcdcamp1
Tarih
13 Kasım 2004
«
1
..
16489
16490
16491
16492
16493
16494
16495
16496
16497
16498
16499
16500
16501
..
17032
»
Anket
HellYea
sorar:
Final Fantasy'nin bitmek bimez (umarım bitmez) serisinin müzikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Adamlar aşmış ne diyeyim
Çok güzel, oyunun atmosferini çok iyi veriyor
Hoş
Fena değil
Pek beğenmiyorum
Iyy neden hatırlattın
Diğer...
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket