sevgili ve sevgisiz arkadaşlar.... adamı hasta etmeyin!!! yavuz çetin dinleyen bir insan ogün dinleyemez mi! sonra İsmail bak sana feci halde dalarım 6 ay kalkamazsın stüdyoya da giremezsin bi da yerine başka bir basçı bulurum görürsün!!! yani melancholy arkadaşım. sen beğenmediğin ogün'ün şarkısını çalamıyorsun bile dana!!! sen çalışmadan gel de göreyim seni!!! neyse bir de şu konu var ki, sanatçı nedir? anlamını bilmeden yorum yapan arkadaşlar var... müzik nedir? müzik sanattır; ses sanatıdır.. petek Dinçö'ün ve buna benzer aptalların bile sanatçı olarak anıldığı bir ülkede ogün bunu fazlasıyla hakediyor. üstelik 1-2 senede piyasaya girip eline gitarı alıp özenti bir şekilde müzik yapan bir insan olmaığını da hatırlatmak isterim pentagramdan çıkan biri ve ilk kasetinde nasıl bir tarzı olduğundan bahsederek. şunu da önce bir bilin ki ogün Şanlısoy değil, Ogün Sanlısoy. daha adını düzgün yazamyı bilmeden adamın müziğine dil uzatan kişiler ne kadar biliyorsunuz ogün'ü veya tarzını. melancholy, aptal arkadaşım benim ne kadar dinledin şarkılarını??? biliyorum beni kızdırmak için yapğıyorsun ve kızıyorum da... son olarak şunu belirteyim ki, müzik bir ses sanatı ise bu samnatı yapanlara da sanatçı denir. dediğim gib orasını burasını açıp çıkan kişiler sanatçı oluyorsa ogün müthiş bir sanatçıdır. ne diyorum; olabiliyorsanız ondan daha iyisini yapabiliyorsanız gelin siz yapın!! millete akıl vermeyin. zaten yapabiliyor olsaydı emin olun yapardı. piyasayı bilmeyen adamlar gelmiş başıma prof. kesilmişler ya!!! Türkiye'de bir heavy metal yapsanız ne kadar tutulursunuz? hiç! bir tek siz bir de bir kaç arkadaşınız alır kasetinizi kırılmayın diye... bunları düşünerek yapılan şeyler bunlar. allahım ya, ne kıskanılırmış bu ogün de ha!!! kıskanmayın abi, çok biliyorsanız yapğın iyisini deyin ki hah bak biz yaptık. milleti eleştirmek kimsenin haddine değil. özellikle ben yaşıyorken ogünü eleştirmek kimsenin haddine değil!!! hadi byeee... saçma sapan konuşup da adamı ayar etmeyin!!!! çok bilmişler sizi!!!