Yorumlar

  • Parça Kargo - Badlik Amiri

    2 saatlik bir caba, kulaklıklar, son ses ve sound forge un ufacık yardımlarıyla bu kadar cıkarabildim . soru işaretli olan yerleri malesef tam olarak duyamadım, olabilcekleri sekilde koydum...
    Üye
    NoChristRequir
    Tarih
    13 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    sevgili ve sevgisiz arkadaşlar.... adamı hasta etmeyin!!! yavuz çetin dinleyen bir insan ogün dinleyemez mi! sonra İsmail bak sana feci halde dalarım 6 ay kalkamazsın stüdyoya da giremezsin bi da yerine başka bir basçı bulurum görürsün!!! yani melancholy arkadaşım. sen beğenmediğin ogün'ün şarkısını çalamıyorsun bile dana!!! sen çalışmadan gel de göreyim seni!!! neyse bir de şu konu var ki, sanatçı nedir? anlamını bilmeden yorum yapan arkadaşlar var... müzik nedir? müzik sanattır; ses sanatıdır.. petek Dinçö'ün ve buna benzer aptalların bile sanatçı olarak anıldığı bir ülkede ogün bunu fazlasıyla hakediyor. üstelik 1-2 senede piyasaya girip eline gitarı alıp özenti bir şekilde müzik yapan bir insan olmaığını da hatırlatmak isterim pentagramdan çıkan biri ve ilk kasetinde nasıl bir tarzı olduğundan bahsederek. şunu da önce bir bilin ki ogün Şanlısoy değil, Ogün Sanlısoy. daha adını düzgün yazamyı bilmeden adamın müziğine dil uzatan kişiler ne kadar biliyorsunuz ogün'ü veya tarzını. melancholy, aptal arkadaşım benim ne kadar dinledin şarkılarını??? biliyorum beni kızdırmak için yapğıyorsun ve kızıyorum da... son olarak şunu belirteyim ki, müzik bir ses sanatı ise bu samnatı yapanlara da sanatçı denir. dediğim gib orasını burasını açıp çıkan kişiler sanatçı oluyorsa ogün müthiş bir sanatçıdır. ne diyorum; olabiliyorsanız ondan daha iyisini yapabiliyorsanız gelin siz yapın!! millete akıl vermeyin. zaten yapabiliyor olsaydı emin olun yapardı. piyasayı bilmeyen adamlar gelmiş başıma prof. kesilmişler ya!!! Türkiye'de bir heavy metal yapsanız ne kadar tutulursunuz? hiç! bir tek siz bir de bir kaç arkadaşınız alır kasetinizi kırılmayın diye... bunları düşünerek yapılan şeyler bunlar. allahım ya, ne kıskanılırmış bu ogün de ha!!! kıskanmayın abi, çok biliyorsanız yapğın iyisini deyin ki hah bak biz yaptık. milleti eleştirmek kimsenin haddine değil. özellikle ben yaşıyorken ogünü eleştirmek kimsenin haddine değil!!! hadi byeee... saçma sapan konuşup da adamı ayar etmeyin!!!! çok bilmişler sizi!!!
    Üye
    cindy_morr
    Tarih
    13 Kasım 2004
  • Parça Umay Umay - Düşmedim Daha

    bu parçayı çok seviyorum.
    Üye
    agnos
    Tarih
    12 Kasım 2004
  • Parça Ceza - Neyim Var Ki?

    Ben dinliyorum. çok ta güzel bir şarkı. Sen git Tarkan dinle. Bu şarkının duygusunu ve anlamını hissetmen için uzun bir süre çalıman lazım. BYE
    Üye
    KilleR90
    Tarih
    12 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    biri feci derecede paradoksa kapılmış demogoji yapıyor.
    bu da bilgeliğimin bir diğer muhalif yönü olsa gerek,hah ne ilginç !!!
    Üye
    cc_baran
    Tarih
    12 Kasım 2004
  • Makale Teknik mi? Ruh mu?

    satriani nin bir parçası vardır su an adını telafüz edemeyeceğim,sözleri olmayan bir parçadır, sözde ama şarkıyı dinlerken şunu söylersiniz adam bize anlatıyor işte herşeyi adam konuşuyor gitarıyla biz ise oturmuş burda nelerle uğraşiyoruz.. Bence Teknik ve ruh birbirnden ayrılmaz bir ikilidir. İkiside birbirlrini destekler ve işte ancak ozaman ortaya bir şaheser çıkar..
    Üye
    Mr R
    Tarih
    12 Kasım 2004
  • Parça Marilyn Manson - Sweet Dreams

    bende papaza katılıyorummm lanetli tepeyi bi izleyin derim
    Üye
    rainbow
    Tarih
    12 Kasım 2004

Anket

serrahepgül sorar:
Red Sonja\'nın ikinci klibi hangi şarkısına çekilsin?
  • Aşk Bitmeden
  • Sözlerin Nerede
  • Nedir Rengin
  • Hayaller Sanki Hayalet
  • Söyle Bana
//www.garaj.org