Yorumlar
Parça
Metallica - Enter Sandman
deli bi parça dinledikce gaza geliyorummmm.....
Üye
Lostann
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Metallica - To Live Is To Die (Türkçe Çeviri)
insan yalan söylediğinde dünyanın bir parçasını öldürür
Üye
Lostann
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Yalnız Şarkı
bu şarkıda ve yeraldığı "şehir" albümü de süperdir herşeye rağmen.ayrıca o yaşta çok bile.laf atmayın lisede daha iyisini yapında görelim!!!
Üye
mordiken
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır
evet ya bu şarkı müthiştir ama hiçbiyerde yoktur.şebo duy bizi de koy artık şu şarkıyı yeni albümüne.
Üye
mordiken
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Umay Umay - Hareket Vakti
teşekkürler anemi iyiki göndermişsin.
Üye
eelmaa
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Joan Osborne - One Of Us
what if god was one of us
çok iyi bi parça...
Üye
wera
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Jamiroquai - Alright
yaaaaa bu grubun her sarkisi güzel ya 20 eylul konserinde bizi bu sakıyla çoşturmuşlardi kendileri söylenecek söz yok bu adamlara ye ye alright........
Üye
sedamerve
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Kargo - Şairin Elinde
sonuçta şairin elinde yani
Üye
Loki
Tarih
12 Kasım 2004
«
1
..
16493
16494
16495
16496
16497
16498
16499
16500
16501
16502
16503
16504
16505
..
17032
»
Anket
annıl
sorar:
hangisi daha iyi?
dimmu borgir
gorgoroth
darkthrone
satyricon
diğer...
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket