Yorumlar
Parça
Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır
bu şarkı ne kötü ki cd arkalarında bulunmuyo keşke son şarkının arkasına eklesiydi
Üye
şebokolik
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Ozzy Osbourne - Mr. Crowley
Ben severim mesela ve seven bir kaç kişi daha var tanıdığım. Yani evet, "ne yazık ki" ozzy'yi sevenler var :)
Üye
Nem
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Ozzy Osbourne - Mr. Crowley
cokkkkkkk igrenç kim sever ya ama öyle desemde hayranları var ne yazık ki
Üye
sedamerve
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Direc-t - Ama Hepsi Yalan
direc-t hakkında yorum yapmak istemem ama çok iğrenç bence. söz bulamıyorlarsa hayrına birkaç şey yazıp gönderelim isterseniz. yazık ilham gelemiyo herhalde.
Üye
the mirror
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Umay Umay - Hareket Vakti
tek kelimeyle süper zaten umay umay süperdi noldu ona yaa
Üye
sceammmmmm
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Şebnem Ferah - Yeniden Doğup Gelsem
hakanım diyoki ben de anlamadım
Üye
saleeh
Tarih
12 Kasım 2004
Parça
Dream Theater - A Change Of Seasons (23:06)
muhteşem bir şarkı
her dinleyişimde içimde yeni bir umut doğuyor.........
Üye
altearate
Tarih
12 Kasım 2004
«
1
..
16494
16495
16496
16497
16498
16499
16500
16501
16502
16503
16504
16505
16506
..
17032
»
Anket
_A V C I_
sorar:
Bir şarkıyı dinlerken hangi özelliğine bakarsınız?
Şarkının sözlerine.
Müziğine, ezgisine, ritmine.
Söyleyene, söyleyenlere.
Hepsine.
Diğer.
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket