Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Yalnız Şarkı

    bi cümle için bu şarkıya tahammül ediyrm açıkçası..bi de basstarda katılıyrm yeni oldukları ama hala yetemedikleri besbelli bu şarkıda. özellikle harunun incecik sesini duymak ilginç tabii
    Üye
    MyRtHa
    Tarih
    11 Kasım 2004

Anket

metal_noir sorar:
en iyi bas manyetiği sert tonlar için
  • tavsiyeniz
  • diğer
//www.garaj.org