Yorumlar
Parça
Mor ve Ötesi - Yalnız Şarkı
bi cümle için bu şarkıya tahammül ediyrm açıkçası..bi de basstarda katılıyrm yeni oldukları ama hala yetemedikleri besbelli bu şarkıda. özellikle harunun incecik sesini duymak ilginç tabii
Üye
MyRtHa
Tarih
11 Kasım 2004
«
1
..
16497
16498
16499
16500
16501
16502
16503
16504
16505
16506
16507
16508
16509
..
17032
»
Anket
metal_noir
sorar:
en iyi bas manyetiği sert tonlar için
tavsiyeniz
diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket