Yorumlar
Parça
Evanescense - Bring Me To Life
iyi değil ya bu akorlarla bu şarkı çalınırmı peh!!!
Üye
mirage17
Tarih
11 Kasım 2004
Makale
Ogün Sanlısoy
ulan noluyo be herkes bir koldan !!!! :)
Üye
cc_baran
Tarih
11 Kasım 2004
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz (solo)
blackened69 re telinin 9. aralığı da sol telinin 4. aralığı da "si" dir. ne saçma bir eleştri yapmışsın sen öyle yaa. müzikten ne kadar anlıyorsun merak ediyorum.
Üye
cc_baran
Tarih
11 Kasım 2004
Parça
Gipsy Kings - No Volvere
hmm harbi cok iyi ve akorlar cok doğru yeni flamengo parcalar bekliyenzii
Üye
aaliiyaa_13
Tarih
11 Kasım 2004
«
1
..
16498
16499
16500
16501
16502
16503
16504
16505
16506
16507
16508
16509
16510
..
17032
»
Anket
metalikmanyak
sorar:
En İyi Def Leppard Albümü ?
High 'N' Dry-1981
Hysteria-1987
Adrenalize-1992
Retro-Active-1993
Slang-1993
X-2002
Yeah-2006
Onlar Kim?
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket