Yorumlar

  • Parça Anathema - Regret

    mükemmel!!
    Üye
    albecha
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Üye
    albecha
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Makale H2000 : 2003 - 36:42 Basın Açıklaması

    açıkçası arkadaşlarım haklı olabilirler ama biz eğlendik yani artık oradaki sorunlara gülerek karşılık vermeye başladık.
    öncelikle servislerimiz yoktu ve biz bir ulaşım aracı sağladık.
    sonra orda jandarma yüzünden epey bir yol yürüdük ve dayanamayıp grupça traktör kiraladık :))
    yine de bitmedi ordan da yürümek zorun da kaldık ve bir kuyruk vardı. tabii biz buna uymadık onca yorgunluktan sonra.
    neyse içeri girdik ve çadırlarımızı kurduk sonra bir şey yiyip içmek için aşağı indik evet aşağı indik dağın tepesindeydi çadırlarımız.
    sonra gece klip izleyip biralarımızı içerken çadılrımızın toplanması gerektiğini duyduk. sonra değişltirdik ama ordan da tepki gelince sahile kumsala kurduk. ve 4 kez çadır alanı değiştirmiş olduk.
    onca yorgunluktan sonra ama yinede çok eğlendik bence hoştu ama artık h2000 yok neyseki Rock'ncoke var ve böyle sorunlar yok muhteşem bir festival :))
    Üye
    Athena Gökhan
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Maroon 5 - She Will Be Loved

    bu sarkıları yani kasetin içinde sarkıları grubun solisti sevgilisine yazmiş ya o kızın yerinde olmak isterdim SONGS ABOUT SEDA diye
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Travis - Quicksand

    12 Memories in açılış parçası.Kaseti ilk aldığım gün ilk bu şarkıyı dinledim ve cooooooook beğendim bence albümün açılışı için iyi bir şeçim yapmişlar.Yani beni diret hayal kırıklığına uğratmadılar
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Hepsi Yalan

    abi bu ne ya... :))) harika olmus ne diebilirim ki müziinide duymak isterdim... yapmadılarsa yapabiliriz yani böyle bişeyden kıvancc duyarız...
    Üye
    brcata
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Ant-i Virüs - Ah Kızlar Ah Erkekler

    bu ne ya ilk defa duyuyorum hem ne biçim adları var baska bişey bulamamişlarmı acaba dimi
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Edevat Behringer - V-amp 2

    babakaç para bu ve nerden alcam??
    Üye
    Repulsificator
    Tarih
    11 Kasım 2004

Anket

head37bang sorar:
En sevdiğiniz gitar markası
  • GİBSON
  • FENDER
  • JACKSON
  • B.C RİCH
  • İBANEZ
  • CORT
  • WASHBURN
//www.garaj.org