Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    siz insan cıklar azıcık susun ya bütün maillleri okudum yok ogün sanatçı yok o böyle ben ogünü sevmiyorum sevmicemde sanatına gelince bir şey diyemem çünkü herkes kimin ne bok yedigini iyi biliyo gerçi adamın parçasını dün stüdyoda çalamdım ama nese çalışırsam yaparım okadar zor deyilmiş :D hahhay insanmısın sen ogün :D zuhaha hayde şanlısoy sen sanatını sergile bizde arkandan gelek hayranlarını seviyorum çünkü sana sanatçı gözüyle bakıyolar sevinmelisin ayhhhh çenem düştüü :Pp
    Üye
    _MelanchoLy_
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Yalnız Şarkı

    lise sıralarına aşkla ve ölümle ilgili özlü sözler yazan yeni yetme filozofların şarkısı
    Üye
    basstard
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Incubus - are you in

    incubusun en müthiş parcası
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Teoman - 17

    sadece giriş bölümü ama yapana helal
    Üye
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Duman - Bu Akşam

    oldukça iyi ama davul yok
    Üye
    BLOODWIND
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    Aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca.......
    (40 kere söylemeye gerek yok çünkü zaten aptalca)
    Üye
    KorMetal87
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    Aaptalcaptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca,aptalca.........aptalcaaaaa
    Üye
    KorMetal87
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Overkill - From The Underground And Below (Album)

    çok iyi ve kaliteli bir trash albümü!!! Ben olsam alırım(zaten var)
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Slayer - Black Magic

    Slayer'ın Türkiye'de prömiyer yapan parçası(Pentagram sayesinde..)!! Ama gereçekten iyiler kimse bunun aksini kimse iddia edemiyor!! Slayer'a tapıyorum!!
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    11 Kasım 2004

Anket

AnakinSkywalke sorar:
aşağıdakileri dinliyorsanız hangisini tercih edersiniz ?
  • Deftones
  • Tool
  • Rishloo
  • A.P.C
  • Dredg
  • Opeth
//www.garaj.org