Yorumlar

  • Parça Yaşar - Bela Sevdan

    Akşam oldu şehrimde...
    diyerek başlayan bu mükemmel ötesi sözleri yazdığı için DENİZ ÖZÇELİK'e çok teşekkürederim.Aynı zamanda güzel sesiyle şarkıyıhissetmemi sağlayan YAŞAR abimize de çok teşekkürederim!
    Ve de bu şarkıyı benimle birllikte o cuma akşamı saat 21.30 gibi)kayserinin o güzel ıssız sokakların da mırıldanıp kendine aşık eden ÇAĞATAY beye de teşekkürederim ah ahhh...
    Üye
    berino
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Şebnem Ferah - Korkarak Yaşıyorsan

    düzeltme
    dalgınlıkla bi tel aşağı yazmışım!

    Chorus 2:

    Gtr1:
    ........p p......... p p........................................|-First&third time-|
    e|--------------------------------------------------------------|--------------------|
    B|--------------------------------------------------------------|--------------------|
    G|----------------------------------------------------5h7-----|--10-10-10p9------|
    D|--2-------10-9-------------------------------------5h7-----|--10-10-10p9-----|
    A|--0-0-0---------10-9--7h9p7-5/7----3--3-3------------5-|--------------------|
    E|-----------------------------------------1--1-1------------3-|--------------------|
    Denizleri ................................ Dalgaları da...
    Üye
    Mr MeTaL
    Tarih
    11 Kasım 2004
  • Parça Direc-t - Ama Hepsi Yalan

    sakin olun arkadaşlar, direc-t'ye saygınız yoksa atlara olsun bari.. bakın günler tepelerden aşağı koşan vahşi atlar misaliymiş.. şimdi burada diyor ki, atlar çok hızlı koştuğu için günler de çabuk geçiyor.. vahşi atları ehlileştirdiğimiz vakit günler de yavaşlayacaktır.. direc-t bunun farkında değil lütfen bu kadar katı eleştirmeyin.. yaw daha fazla dayanamicam..

    muahahahahahahahahaha
    zuhahahahhahaha
    Üye
    BeRK CoBaiN
    Tarih
    11 Kasım 2004

Anket

drunkestien sorar:
Sizce Deja-vu nun yeni albümü nasıl?
  • Bu sefer olmuş
  • İdare eder
  • Diğeri albüm daha iyiydi
  • Berbat
//www.garaj.org