yazdığın şeyin tartışılan konuyla zerre kadar alakası yok. kaldı ki bunu savunan birinin internete giriyor dahi olması büyük bir lükstür. sanat hakkında atıp tutmak imkan dışı çünkü esnek kavramlar her yönden yoruma ve tartışmaya açıktır. buraya gelip de sanat tarışacak insan mutlak surette karnını doyurmuştur. bu açıdan sizin ve benim için seviniyor ve buna imkan bulabildiğim için de şükrediyorum. hayatın çetinliği adına verilen nutukların da sanal ortamda gerçekliğini yitirdiğini düşünüyorum.