Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    yazdığın şeyin tartışılan konuyla zerre kadar alakası yok. kaldı ki bunu savunan birinin internete giriyor dahi olması büyük bir lükstür. sanat hakkında atıp tutmak imkan dışı çünkü esnek kavramlar her yönden yoruma ve tartışmaya açıktır. buraya gelip de sanat tarışacak insan mutlak surette karnını doyurmuştur. bu açıdan sizin ve benim için seviniyor ve buna imkan bulabildiğim için de şükrediyorum. hayatın çetinliği adına verilen nutukların da sanal ortamda gerçekliğini yitirdiğini düşünüyorum.
    Üye
    cc_baran
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Parça Shakira - Te Dejo Madrid

    haretli ve güzel bi parca ne denebilir
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Parça Shakira - One (the)

    çok duygusal ve dinleyene birşeyler hisstiren sarki
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Parça Rasmus (the) - Everything You Say

    Rasmus' un en mükemmel şarkısı..
    Üye
    x-mas
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Parça Korn - Did My Time

    superb
    Üye
    x-mas
    Tarih
    10 Kasım 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    siz bi geçim sıkıntısına düşünde bi kira ödeyecek para bulamayında yemin ederim gidip tam tam müziği bile yaparsınız öyle ekmek elden su gölden burda atıp tutması kolay sallayın sallayın...
    Üye
    tsunami
    Tarih
    10 Kasım 2004

Anket

remurdered sorar:
Canlı performansta hangi vokaller daha çok ilgi görür?
  • Bayan-Clean
  • Erkek-Clean
  • Bayan-Brutal
  • Erkek-Brutal
//www.garaj.org